زهرازهرا، تا این لحظه: 18 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پرسمان كودك

ساخت مستند عمو روحانی در مشهد+عکس

1392/8/2 12:46
نویسنده : مشاورروحانی
3,898 بازدید
اشتراک گذاری

خبرنگار همشهری: مستند عمو روحانی ویژه گروه سنی کودکان و نوجوانان به کارگردانی مشترک «محمد تقی استیری» و «محسن سنگ سفیدی» در مشهد در حال ساخت است

 خبرنگار همشهری -سید محمد شخص امام پور : مستند عمو روحانی ویژه گروه سنی کودکان و نوجوانان به کارگردانی مشترک «محمد تقی استیری» و «محسن سنگ سفیدی» در مشهد در حال ساخت است.

در همین رابطه «محمد تقی استیری» گفت: مستند عمو روحانی، در قالب گزارش و پرتره بوده و ایده ساخت آن از فضای مجازی گرفته شده است و با بررسی صورت گرفته از فعالیت های تبلیغی مبلغان دینی، با کارکتری جذاب به نام عمو روحانی «حجت الاسلام علی اکبر روحانی مقدم» آشنا شدم.

وی درباره آشنایی اش با این شخصیت اظهار داشت: عمو روحانی به طور تخصصی در حوزه کودک ورود پیدا کرده  وهم اکنون کارشناس مذهبی برنامه فیتیله شبکه دو نیز می باشد  و سایتی را  با عنوان:(پرسمان کودک) طراحی کرده و آن را مدیریت می‌ کند.
توجه وی به مشاوره دینی برای کودکان و همچنین کسب اطلاعات دقیق از گیم نت ‌ها، بازی‌ های کامپیوتری و مهد کودک‌ ها من را بر آن داشت تا با این شخصیت بیشتر آشنا شوم و برای این منظور به مشهد سفر کردم و از نزدیک فعالیت‌ های وی را بررسی کردم.

استیری در رابطه با شخصیت عمو روحانی هم می گوید: آنچه که برای من جذاب بود نگاه عمیق و متفکرانه‌ یک روحانی جوان به حوزه‌ پر چالش کودک بود.او علاوه بر جذب مخاطبان زیاد در فضای مجازی، به «تبلیغ ارزش های دینی» از طریق مشاوره‌ حضوری به خانواده‌ها می پردازد و در نهایت 1 روز کاری عمو روحانی به تصویر کشیده شده است.

 

وی ادامه داد: هدف ما از ساخت این مستند معرفی عمو روحانی به عنوان یک مبلغ خلاق و با برنامه در حیطه‌ کودک و نوجوان و پرداختن به آسیب‌ ها و حمله نرم دشمنان به این حوزه از طریق بازی ‌های کامپیوتری و انیمیشن ‌ها و غیره است. آنچه که برای ما مهم بود آشنایی بیشتر خانواده‌ ها با فعالیت روحانیت و توجه بیشتر آنها به خطراتی است که در کمین کودکان خواهد بود.

لینک خبر درسایت رسالات     تسنیم نیوز   خبر فارسی  ویکی پی جی   خبرگزاری آریا   عرش نیوز

تریبون مستضعفین  آوینی فیلم   خبرجو24   آنلاین 110    جهان اقتصاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)