زهرازهرا، تا این لحظه: 18 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

پرسمان كودك

خاطره مهمانی(جشن تکلیف )

1392/11/1 17:55
نویسنده : مشاورروحانی
4,267 بازدید
اشتراک گذاری

شب زیبایی بود ستاره ها سو سو می زدند ، همه جای شهرآزین بسته شده بود

مردم با چراغانی شهر میلاد پیامبرمهربانی ها و امام صادق علیه السلام را جشن گرفته بودند

همه شیرینی فروشی ها به قدری شلوغ بود که می بایست برای خرید شیرینی نوبت بگیری

من و مامان به یمن این دو مولود مبارک و مصادف شدن جشن عبادت تو تصمیم به برگزاری جشن گرفته بودیم که لازم بود به بازار بریم ولوازم مهمانی (میوه،شیرینی،شرشره، کادو و...) رو تهیه کنیم

روزمیلاد فرارسید

صبح بیدارشدیم  و نمازخوندیم گفتم زهرا جان من میخوام به زیارت آقا امام رضا بروم اگر تو هم تمایل داری بیای و روز جشن رو به آقا تبریک بگی آماده شو

توآماده شدی و کیف مخصوص(جانماز وچادرنماز) رو برداشتی و در حالی که سردت بود با من راهی حرم شدیم

به صحن نقاره خانه رسیدیم  تو وارد حرم شدی تا حرفهایت را به آقا بگویی و پیمان تکلیف وپایبندی به ارزشها را به تایید ایشاان برسانی باهم قرار گذاشتیم چند دقبقه دیگرکه گفتگو وزیارتت تمام شد کنار حوض باشی وقتی از حرم خارج شد من این تصویر را از تو گرفتم

در حال عکس گرفتن بودیم که صدای نقاره خانه همه جای صحن را پر کرده بود

روز بسیار قشنگی بود که تو خودت را آماده میکردی برای جشن و آمادگی تکلیف.

                                  (عید بر همگان مبارک باد)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)