زهرازهرا، تا این لحظه: 18 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

پرسمان كودك

شعر خوش آمد به عموهای فیتیله

1393/6/4 14:22
نویسنده : مشاورروحانی
4,141 بازدید
اشتراک گذاری

شعر خیرمقدم به مناسبت حضورعموهای فیتیله ای در شهر مشهد مقدس

مـیـان ایـنهـمـه جـمـعـه مـیـان تنهـایــی

 سلام مـن بـه عـمـو هـای شـهـر رؤیـایـی

خوش آمدید به شهرم که شهر شهر شماست

خـوش آمـدیـد به شوقی که در دلم برپاست

خـوش آمـدیـد عـمـو های جمعه جمعه من

کـه بـا وجـود شـما جمعه های من زیبااست

خـوش آمـدیـد عـمـو هـای کـودکـی هایـم

کــه جـمـعـه های بـدون شما دلم تنهااست

هـنـوز هم کـه هنوز است مـی شـوم کودک

که جـمعه ساعـت دو در کنارتـان دنـیـاست

دلـم گـرفـته عــمـوها ازاین جـماعـت بــد

که خـنـجـر حسد از زیر جامه شان پیداست

دلم خـوش است کـه روزی کـنـارتـان باشم

که حـس شـعـرسـرودن بـرایـتـان زیـباست

فـروتـنـیـد و گُـلیـد و هــمـیـشه مــعـتــقــدم

کــه مـسلمید، بـه هـر آنچه امر، امر خداست

خوش آمدید بـه شهرم که شهر شهرشماست

خـوش آمـدید به  شوقی که در دلـم برپاست

شعر:الهه کریمی .مشهد مقدس

پسندها (2)

نظرات (1)

یک منتقد
8 شهریور 93 13:54
سلام عمو روحانی من برنامه های عمو های فیتیله ای رو نمیپسندم و خیلی دیگه از برنامه های کودک تلوزیون رو ،به نظرم بعضی آهنگ ها مترب هستند. به نظر شرع مقدس ملاک موسیقی حلال و حرام چیست؟ آیا گذاشتن این پست به معنی تایید این برنامه توسط شماست؟ ---------------------------------------------- با سلام خدمت شما منتقد گرامی(البته نه آدرسی نه ایمیلی هیچی از خودتون نگذاشتید ) اینکه شما برنامه های عموها و یا برنامه های دیگر را نمی پسندید این یک موضوع کاملا سلیقه ای است اما شما کافی است به همین سایت بخش نظر سنجی مراجعه کنید خواهید دید که دیگران نظرشان با شما یکی نیست بحث ملاک موسیقی حلال و حرام جایگاه بحث آن هم اینجا نیست که بحث کنیم ملاک چیست با توجه به اینکه متن این شعر به مناسبت نشستی که کارشناسان مبلغ (طلاب) کودک و نوجوان در دفتر تبلیغات جهت نقد و برسی برنامه فیتیله با برنامه سازان این برنامه داشتند و یکی از حاضرین(خانم کریمی ) این شعر را به مناسبت خیر مقدم (البته با حس کودکانه ) به این عزیزان سروده بود ما نیز به نشانه احترام ورود مهمانان به مشهد مقدس و احترام به ذوق شعری سراینده شعر این شعر را در این فضا قرار دادیم من کارشناس مذهبی برنامه هستم (در برخی موارد از بنده مشورت می گیرند و من هم نیز راهنمایی می کنم در حد توان ) همکاری من با این برنامه ویا درج این شعر درسایت به معنی رد همه برنامه هایی که ساخته میشود یا تایید آنها نیست امید است در نقدها انصاف رعایت شود و نقدهایمان همراه با راهکار و راهگشا باشد ما نیز از نقد های خوب و سازنده نسبت به مطالب این سایت استقبال می کنیم موفق باشید