زهرازهرا، تا این لحظه: 18 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

پرسمان كودك

بدون عنوان

1393/7/5 12:54
نویسنده : مشاورروحانی
2,496 بازدید
اشتراک گذاری

مشاوره حضوری حجت‌الاسلام روحانی‌مقدم

در نمایشگاه هفته دفاع مقدس

مشهد پارک ملت (ضلع غربی)

 

حجت الاسلام روحانی‌مقدم، کارشناس مشاوره خانواده خبر داد:
 فعالیت مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه‌ هفته دفاع مقدس

با همکاری اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی، نمایشگاه‌ هفته‌ی دفاع مقدس در ضلع غربی پارک ملت راه‌اندازی شد
 

به گزارش رسالات، حجت‌الاسلام روحانی‌مقدم، کارشناس مشاوره خانواده دفتر تبلیغات اسلامی، با اعلام این خبر افزود: هم‌زمان با ایام هفته دفاع مقدس و با همکاری مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، نمایشگاه‌ ویژه‌ای با فعالیت‌های مشاوره‌ی خانواده، برگزاری نمازجماعت، روایت‌گری سیره‌ی شهدا و خاطرات هشت سال دفاع مقدس، پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی، اجرای برنامه‌های کودک و نوجوان، پاسخگویی به سوالات حجاب و عفاف با حضور کارشناس خانم و ... در ضلع جنوبی پارک ملت تشکیل شد که خصوصا تاکنون در بخش مشاوره خانواده با استقبال چشمگیر اقشار مختلف جامعه روبروشده است.

 

وی در ادامه گفت: این نمایشگاه‌ به مناسبت هفته دفاع مقدس، با تعامل اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی، کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی و نیز با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ضلع غربی پارک ملت راه اندازی شده و به مدت یک هفته در حال برگزاری است.

 

حجت الاسلام روحانی مقدم، کارشناس مذهبی برنامه فیتیله، خاطرنشان ساخت: حضور مبلغان در فضاهای مختلف اجتماعی هم‌چون پارک، مترو، فرودگاه و ... موجبات همدلی بیشتر بین روحانیت و اقشار مختلف جامعه خصوصا جوانان را فراهم آورده و درمقابل استقبال خوب مردم از چنین برنامه‌هایی لزوم تداوم و برگزاری هرچه بیشتر و بهتر آن‌ها را مورد تاکید قرار می‌دهد.

 

ایشان در پایان تصریح کرد: امیدواریم با توجه به نام‌گذاری سال 93 با نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی مقام معظم رهبری و با هماهنگی بیشتر دستگاه‌های فرهنگی، شاهد فعالیت مستمر و چشمگیر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در مشهد مقدس، پایتخت معنوی ایران باشیم و این فعالیت‌ها به گونه‌ای عملیاتی شود که برای سایر استان‌ها مورد الگوبرداری قرار گیرد.

مشاوره حضوری در مشهد:

روزهای یکشنبه فرهنگسرای انقلاب اسلامی

پسندها (2)

نظرات (0)