زهرازهرا، تا این لحظه: 19 سال و 4 روز سن داره

پرسمان كودك

نی نی هایی که در شب قدر آسمانی شدند

1391/5/26 16:28
نویسنده : مشاورروحانی
2,713 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.من همیشه دلم برای بچه ها میسوزه...بی دفاع ...بی زبان...آرام.واژه هایی که میتوان بکار گرفت برای معصوم ترین انسانها که حتی قدرت دفاع از خود را ندارند.دلم گرفت مثل همیشه وآرام گریستم از سر ناراحتی وسر قبولی به پایین انداختم از خواست ذات اقدس الهی.خداوند به همه مردم صبور ما صبر جمیل عطا کنه.
التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ریحان عسلی
24 مرداد 91 12:49
سلام خیلی دلم گرفته عمو روحانی ، خدا به پدر و مادراشون صیر بده
مريم
24 مرداد 91 22:02
خداوند رفتگانشون رو بيامرزه و به بازماندگانشون صبر بده
مامان جون نی نی
25 مرداد 91 16:12
وبلاگ بدرد بخوریه خیلی جالب و کاربردیه ممنون از زحماتتون من ادتون میکنم برای نی نی تو راهی من دعا کنید تا سالم بیاد بغلم و مطالب جالب شما را به کار ببرم
طلبه مچ گیر
26 مرداد 91 2:14
سلام حاج آقا از شما بعیده غلط خداوند به همه مردم صبور ما صبر جمیع عطا کنه. صحیح خداوند به همه مردم صبور ما صبر جمیل عطا کنه. یا علی