زهرازهرا، تا این لحظه: 18 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

پرسمان كودك

شکار نایب رئیس(داستان)

1391/7/17 23:42
نویسنده : مشاورروحانی
4,135 بازدید
اشتراک گذاری

در قانون جنگل «رحم» معنایی ندارد.این مسئله آن قدر عادی است که یک کودک سریع می گوید: آنها حیوانات وحشی هستند....

شکار نایب رئیس
یوز پلنگ شکاری نایب رئیس جنگل است. گاهی یوزپلنگی به دنبال جفت می گردد اما ناخواسته به قلمرو شیرها نزدیک می شود. هدفش پیدا کردن جفت و از شیرها غافل است. شیرها کمین می کنند و او را می درند ولی لب به او نمی زنند.
نایب رئیس جنگل هم خانه اش می تواند امن نباشد. بیشتر توله یوزپلنگها رنگ سه ماهگی را نمی بینند. کفتارها بوی ادرارشان را تشخیص می دهند و لقمه چربشان می شوند. کفتارها همیشه سهمشان را از یوزپلنگها هنگام شکار می خواهند و پس مانده آنها را می خورند. با این که کفتارها سر سفره یوزپلنگ ها می نشینند اما باز هم رحم نمی کنند و بچه هایشان را شکار می کنند.
در قانون جنگل «رحم» معنایی ندارد.این مسئله آن قدر عادی است که یک کودک سریع می گوید: آنها حیوانات وحشی هستند. شیر و کفتار اینگونه آفریده شده اند. ذاتا از دریدن خوششان می آید. درنده معنای رحم را نمی فهمد. اما قرار نیست ما آدمها وحشی باشیم. خنده دار است رحم نکنیم و توقع رحم کردن را داشته باشیم. اگر بخواهیم آن که در آسمان است به ما رحم کند باید به آفریده هایش رحم کنیم. او روی موجوداتش حساس است. مواظب باش دانه ای را از دهان مورچه ای نگیری!







پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پریسا
18 مهر 91 16:54
سلام ممنون از حضورتون
میشه شفاعتم کنی پسرخاله
12 آذر 91 16:08
تاابدبه آنهاییکه وقتی بی آب شدندقمقمه هاراخاک کردندتاکمتربه یادآب بیفتند مدیونیم... شهدارایادکنیم باذکریک صلوات سلام بزرگوارعزاداری هاتون قبول باشه انشالله بماسربزنیدوامیدوارم بانظرات ارزشمندخودتان مرادرهرچه بهترشدن این وبلاگ کمک کنیداجرتان باشهدا
رضوانه
16 آذر 91 16:31
سلام بر حاج آقای بزرگوار به به چه وبلاگ جالبی دارین دستتون درد نکنه من که خیلی لذت بردم انشاالله همیشه سلامت باشید