زهرازهرا19 سالگیت مبارک

پرسمان كودك

کتاب ریحانه بهشتی

1390/6/12 17:21
نویسنده : مشاورروحانی
8,808 بازدید
اشتراک گذاری

یک کتاب خوب برای مادران گرامی

کتاب ریحانه بهشتی یا فرزند صالح نوشته سیما میخبر :

برنامه اخلاقی، عبادی، پزشکی و تغذیه‏ قبل از انعقاد نطفه تا پایان شیردهی

ویژگی‏‌های این کتاب

+توصیه‏‌های اخلاقی ،عبادی، خوراکی هر روز و هر هفته و هر ماه بارداری از زبان امامان شیعه؛

+تاثیر شدید حالات روحی پدر و مادر خصوصا افکار و هیجانات گوناگون و آثار آن بر جنین از نظر دین و علم پزشکی؛

+آداب شیردهی و از شیر گرفتن نوزاد؛

+تغذیه و بهداشت دوران بارداری و بعد از آن؛

+مستحبات و مکروهات دوران بارداری و ولادت نوزاد؛

+آداب آمیزش و توصیه‏‌های پزشکی و سفارشات پیشوایان شیعه؛

+نقش اشعه‏‌های موجود در فضا در برخی از اوقات بر پدر و مادر؛

+و صدها نکته آموزنده برای مادران آینده؛


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان قندعسل
13 شهریور 90 17:17
من این کتاب رو در دوران بارداری مطالعه کردم خیلی مفید و ارزنده بود
نانی
18 شهریور 90 0:51
وبتون خیلی مفیده . ضمنا این کتابی هم که معرفی کردین خیلی خوبه من در دوران بارداری مطالعه کردم مطالب آموزده ای داشت
مامان سارا
20 شهریور 90 14:21
بسيار كتاب خوبي است كه من هم در زمان بارداري استفاده نموده ام