زهرازهرا، تا این لحظه: 19 سال و 17 روز سن داره

پرسمان كودك

موفقیت دوست کودکان (عمو روحانی )در دومین جشنواره تبلیغ مطهر

1391/3/2 11:37
نویسنده : مشاورروحانی
2,573 بازدید
اشتراک گذاری

کسب عنوان رتبه ممتاز توسط عمو روحانی در دومین جشنواره تبلیغ مطهر

 

آیین اختتامیه دومین جشنواره تبلیغ مطهر با حضور شخصیت‌های تبلیغی برتر کشور (۲۸اردیبهشت) در مشهد برگزار شد.

معاونت فرهنگی‌تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی هر سال همزمان با ایام شهادت شهید علامه مطهری(ره) جشنواره تبلیغ مطهر را به منظور تجلیل از شخصیت‌های صاحب سبک و شیوه مؤثر در عرصه تبلیغ دینی برگزار می‌کند که دومین جشنواره تبلیغ مطهر شب گذشته در مشهد پایان یافت.

عرصه‌های این جشنواره شامل عرصه مبلغان اهل سخن در شش بخش منبر و خطابه،پرسش و پاسخ، مناظره، مشاوره، کلاس‌داری و مربی‌گری، عرصه مبلغان اهل قلم در چهار بخش کتاب، مقاله، پایان‌نامه و روزنامه‌نگاری، عرصه مبلغان فضای مجازی در چهار بخش وب‌سایت، وبلاگ، نرم‌افزار و بازی‌های رایانه‌ای، عرصه مبلغان هنرمند در چهار بخش فیلم‌سازی، ادبیات، نقد و نظر هنری و هنرهای تجسمی و نیز عرصه ایده و ابتکارات تبلیغی بود.


سطح برگزاری این جشنواره در شمال شرق کشور در سه استان خراسان رضوی،شمالی و جنوبی بوده و مخاطب آن پیشکسوتان، نخبگان، ائمه جمعه و جماعات،مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه بودند.


این جشنواره با تکیه بر تجربه و تخصص روحانیان و مبلغان حوزه‌های علمیه وبا اهداف فراهم‌سازی فضای رقابتی جهت ظهور خلاقیت‌ها و نوآوری‌های فرهنگی و تبلیغی، پشتیبانی، حمایت و هدایت تبلیغ دینی دانش‌محور و شناسایی وساماندهی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و تبلیغی مبلغان کشور برنامه ریزی شده بود.


در مراسم اختتامیه دومین جشنواره تبلیغ مطهر از هیأت داوران عرصه‌های مختلف این جشنواره که شامل 60 نفر از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه خراسان ، از تعداد آثار رسیده و شناسایی شده از 7850 نفر، تعداد 61 نفردر 5 عرصه بودند، تجلیل شدند.

در این جشنواره حجت الاسلام روحانی مقدم(عمو روحانی ) در عرصه طلاب ومبلغان هنرمند (در رشته نقد ونظر فیلم وکارشناس مجری صدا وسیما ) به خاطر ارائه نقد ونظر وکارشناس مجری در برنامه های :یک کوله خاطره (از سیمای خراسان) برنامه دوستانه (از سیمای خراسان ) برنامه رادیویی آهوانه (شبکه جهانی صدای آشنا ) خانه وخانواده رادیو ایران و... موفق به کسب رتبه ممتازگردید ومورد تجلیل قرار گرفت .

این موفقیت را تقدیم می کنم به همه کودکان سرزمینم ایران که به آنها عشق می ورزم

منبع خبر:

خبرگزاری شبستان، رسانیوز ، تبیان نیوز .ایکنا .اداره ارشاد سبزوار

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یاس
30 اردیبهشت 91 17:59
تبریک میگویم به شما حقیقتا خیلی زحمت میکشید خداقوت اجرتان با فاطمه الزهرا
مامانی طهورا
30 اردیبهشت 91 22:44
مبارکه عمو روحانی عزیز
زینب مامان محمد رضا
31 اردیبهشت 91 11:33
خدمت عمو روحانی عزیز سلام عرض می کنم طی بازدید شما از وبلاگ آقا محمد رضا من من نیز کنجکاوی شدم تا عمو روحانی که بود . حالا بسیار خرسند شدم که شما را پیدا کردم وباید بگویم بعضی از مطالب شما را هم در وبلاگ پسرم گذاشتم چراکه ؟ جای خالی آن را در جمع نی نی وبلاگی ها دوستانم خالی می دیدم . در تلاش برای فردایی بهتر موفق وسعادتمند باشید
مامان ریحان عسلی
31 اردیبهشت 91 12:38
سلام تبریک میگم
مامان نسترن
31 اردیبهشت 91 13:14
همیشه موفق وپیروز باشید. واقعا تمام نوشته های شما آموزنده وکاربردیست.
ممنونم


متشکرم
نی نی های حاجی-مامان مریم
3 خرداد 91 10:44
باسلام مبارک باشه ان شاالله موفقیت های بیشتر و بالاتر