زهرازهرا، تا این لحظه: 19 سال و 3 روز سن داره

پرسمان كودك

پشت صحنه های عمو روحانی از فیتیله

1392/6/15 13:09
نویسنده : مشاورروحانی
8,052 بازدید
اشتراک گذاری

پشت صحنه های عمو روحانی از  فیتیله

پشت صحنه هایی که تا کنون شاید ندیده باشید (حتما ببینید)



بعد از دعوت عموهای فیتیله برای حضور در برنامه، با زحمت خیابان ملاصدرا و مجموعه تکتا رو پیدا کردم

وقتی وارد مجموعه شدم بچه ها بااشتیاق برای حضور در برنامه صف کشیده بودن

هنوز ساعت 13 نشده بود

وارد سالن برنامه شدم عمو ها برای آماده سازی برنامه ها تلاش می کردن

آقای مسلمی (کارگردان برنامه ) و آقای آقایی تهیه کننده برنامه استقبال گرمی کردن و مشغول گفتگو بودیم

بعد از دقایقی ، پشت صحنه برنامه تصاویری نظرم رو به خودش جلب کرد که خواستم از این سفر فیتیله ای تقدیم دوستان خودم کرده باشم و اون تصاویر همین لحظه ای است که توی تصویر بالا می بینید عمو ها مشغول نمازظهربودن که من این تصویر رو گرفتم(البته چون جا کم بود آقای مسلمی نمازشون رو تموم کردن و جای خودشونو به آقای گلی میدادن که من تونستم این تصویر رو بگیرم )

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان امیر مهدی
21 اردیبهشت 92 17:00
ممنون که دعوتمون کردین به وبلاگ قشنگتون
مادر کوثر
21 اردیبهشت 92 17:12
مامان نیایش
21 اردیبهشت 92 18:25
خیلی جالب بود
مامان ضحی
21 اردیبهشت 92 18:29
سلام خسته نباشید عکس جالبی گذاشتین شاید دید خیلیارو عوض کنه ولی آیا شما با آهنگها و ترانه ها و رقص های فیتیله ای موافقین؟
مامان ضحی
21 اردیبهشت 92 18:51
موفق باشید
مامان امیرعلی
22 اردیبهشت 92 22:24
سلام چه عکسای جالبی
مامان سيد محمد سپهر
23 اردیبهشت 92 11:45
سلام ممنون بابت عكس ها عكس هايي كه فقط خدا ميبينه و بس!
مامان سيد محمد سپهر
23 اردیبهشت 92 11:45
سلام عمو كربلايي زيارتتون قبول...انشاء الله بازم قسمت بشه حلول ماه مبارك رجب مبارك، التماس دعا راستي تشريف بيارين و اولين تشويق تاج سر توسط معاونت صدا را ببينين
مهتاب
24 اردیبهشت 92 13:06
خیلی جالب بود انشاا... همیشه شاد باشید توی ماه رجب مارو هم دعا کنیم محتاجیم به دعا
سپیده از وبلاگ "کودک من"
25 اردیبهشت 92 0:36
محسن
28 اردیبهشت 92 9:15
با سلام با عضویت در سیستم پارس پا از تک تک بازدید کننده های وبلاگ خود درآمد کسب کنید. هم اکنون با ورود به آدرس سایت ما عضویت خود را قطعی کنید. با آرزوی موفقیت برای شما
مامان علی خوشتیپ
28 اردیبهشت 92 14:34
سلام ممنون که دعوتمون کردید عکسهای قشنگی بود.موفق باشید
فراشاه
30 اردیبهشت 92 23:19
چکاوک
31 اردیبهشت 92 11:03
عمو بچه های دیگه کجان خوش تیپ ترشو گلچین کردین باهاش عکس گرفتین