زهرازهرا19 سالگیت مبارک

پرسمان كودك

شعر جشن تکلیف

1391/3/12 10:55
نویسنده : مشاورروحانی
18,757 بازدید
اشتراک گذاری

شعر جشن تکلیف

تيک تيک تيک ساعـت نـه شـد

تيک تيک تيک جشني شروع شد

جیم، جیم، جیم، جشن تکليفه

نه سالگي بر شيطون حريفه

جيک جيک جيک داره نجوايي

يک جوجه ميگه دارم خدايي

ها ها ها شيطون غمگينه

عبادت من چه دلنشينه

تيک تيک تيک وقت اذونه

خداي خوبم چه مهربونه

دِ دِ دِ اون دوستم داره

هرروز و هروقت او با من ياره

نون،نون،نون ، نماز ميخونم

به اين عبادت برخود مي بالم

قِ قِ قِ قرآن ميخونم

قدرخدا رو بيشتر ميدونم

رِ رِ رِ روزه مي گيرم

درجنگ شيطون خيلي دليرم

حِ حِ حِ حجاب دارم

درجنگ شيطون يک سپر دارم

من با ايمانم پروردگارا

دارم تو را دوست خداي دانا

وحاني مقدم )

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

منا
25 تیر 91 16:36
خيلي قشنگه
نازگل
21 شهریور 91 15:25
از قشنگی هم قشنگ تر بود